2011年10月14日 星期五

新加坡第一天

張貼者: Fiona loves Leanne 星期五, 10月 14, 2011

講少少出發前既事
話說我地睇中左康泰個自由行package
4日3夜, 坐香港航空, 住hard rock hotel, 包每日早餐, 包埋環球影城門票
一人5千幾蚊
都算抵架la!!!!!

但, 唔知點解
我打去hotline問
佢同我講得3日2夜package..........balabalablabah..........總之一人要7千幾!!!!!
我係呆左, 因為早一日先問完話5千幾, 隔左日就多左2千?!  佢仲要話價錢一向已book時為準!!!
心心不忿.....第2日老公再打去問, 又話係5千幾
咁個晚康泰既人又打黎 (因為我之前打唔通, 留左voice mail..)
咁我又問佢la...............佢又話要7千幾
真係好笑.............明明下午都話5千幾, 夜晚d人就話無
我同佢講左好耐..........話明明你地有個咁既package, 5千幾.................條友check完又check 之後先check到lor!!!!
真係激死!!!!!!!

好彩, , ,最後都booked and everything is alright ja!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今日12:05機
我地渣車去機場, 唔洗45mins就到, 泊埋車tim
泊左係4號停車場.............$140 1日, 為左方便, 都覺得ok既

check in 完後, 就去食早餐, 影下相


好快就上機la~
好彩囡囡上機無耐, 都未起飛, 就瞓左 la!!!!!!!!!!!! 非常好呢!!!!
咁我就可以安安靜靜睇下戲
睇左<不再讓你孤單> keke

到差不多落機, 囡囡先瞓, 食d野, 就落機lu

過關本來好快, 可惜我地無填表, , , 即場填.....浪費左d時間, 跟住就好多人la...
但都好快就過到關~



之後上的士, oh 係benz 的士呢 wahahhaha
新加坡真係funny, 咩車都可以做的士~

搭的士去酒店好似都係半個鐘左右, 都好快
搭左$25 坡紙 (對6.4)

返到酒店放低行李
又搭的士出去食dinner
新加坡搭的士, 5-8pm要加付加費
都幾貴, , , 大概車費既3分1價錢
仲要俾tax
total都唔少錢
搭出去既時候, 正值收工時間
有少少塞車
搭得仲耐過機場去酒店

去到食野既地方

本來應該要係出面排隊等位同叫野食
我地唔知, 直入坐低左
d人見我地係遊客卦, 都無話我地~~hehe 好彩

叫左胡椒蟹, 奶油蟹米線同炒菜




味道ok la~米線好味既, 好有蟹味
好似食左5百幾定7百幾蚊港紙
算係咁, 因為d蟹好大隻!!! heheh 正




俾錢後個老闆教我地搭巴士去mrt station
搭完巴士要轉mrt, mrt都要轉2次先去到我地要去既站
去到mrt station, 原來仲要轉sentosa express入去!!!
真係好曲折啊!!!

so tired~~~
返到去沖完涼就瞓lu~~~~

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez