2016年10月15日 星期六

近況~~~

張貼者: Fiona loves Leanne 星期六, 10月 15, 2016
我真係好耐無寫過Blog LA!!!

講下近況

呀囡濕疹好返好多﹐好返9成左右LA! 仲差個1成係佢戒唔到口~~~
講真,濕疹一定要戒糖、小麥、奶、咖啡、茶
呢幾様係最基本
好多人一聽到就話,下,點戒呀? 即係咩都唔食得????
會有呢個反應既人,我敢講,你真係注定呢世都有濕疹~
其實要濕疹好返,睇你決心有幾大
好多人成日話試呢様個様,但都係醫唔好濕疹,十幾廿年都係咁...
如果你真係真係好想濕疹可以好返,就一定要有恒心,同了解多D
濕疹只係一個徵狀,要搞好免疫系統先要搞好腸胃
飲食就係最要去改善既第一步
多食蔬菜水果,多飲水,最好食素,多做運動,多休息,有壓力就去減壓
補充益生菌
至於皮膚上既濕疹,搽任何野都只係舒緩!!!並唔係根治!!!! 只要你相信呢個事實,就唔會再迷戀以為買D咩搽可以醫治到濕疹!!! (記住)
當然,舒緩既野要搽,如有洋甘菊、金盞花、廣霍香、薰衣草等成份既balm,都有退紅作用。平時都要充成為皮膚作保濕(要天然產品)。

得閒先再講呀囡點様令濕疹好左咁多LA~


2年前我開始接觸Young Living 精油
從始我一家就變成drugless
2年無食過西藥
同時又改善左我既情緒、夫妻關係、思想變得正面等等~
很多方面的提升
真係好感恩~~~

日日都會搽唔同精油
又會帶精油頸鏈~每日聞到精油味都令人好開心好正向~~~~



精油頸鏈可以上facebook search : lovelifeloveoils

下次再講精油~~~






0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez