2014年2月25日 星期二

Leanne 學校表演...迪士尼

張貼者: Fiona loves Leanne 星期二, 2月 25, 2014
1月16日

今日係Leanne 學校一年一度既班際表演
 
往年N班時都有去睇佢表演,但就得我一個
 
今年老公都攞到假一齊去睇
 
佢地每班同學都由老師安排表演一個項目
多數都係唱歌跳舞...有些就行CATWALK, 打鼓舞獅等...
 
今次Leanne 佢地會唱新年歌同埋行CATWALK
 
所以老師要求同學要著華服
 
之前已經成日聽到Leanne 唱..."好一朵迎春花呀呀.....人人都愛他...."
 
後來先知原來係串燒歌....仲有好幾首好似財神到等既新年歌...
 
今次既飛事前已經劃左位, 我地坐得都幾前
上年係排隊入去自己揀位坐.......我因為去左泊車......返黎再入去已經排最後...坐山頂~.~
 
今次仲以為呀囡會望到我地.....點知佢只係卦住望另一邊....完全無望我地呢邊,我地揮手佢都睇唔到...


向後拗....haha
 

大概 3 個鐘, 上午既表演就完LA~
其實都幾有趣, 唔算太悶~





表演完係出面影下相
每個小朋友都有一枝花



之後就出發去迪士尼LA~~~~~~~
今日閒日黎講, 都算多人WOR
每様遊戲都比上次星期六黎排得仲耐D
 
 




宜家幾乎每次去迪士尼都食呢個豬包~~

今日係排隊玩小飛象時仲見到晴詠一家啊!!
好開心呢! 原來都幾有趣
睇BLOG 到見到真人

詠詠好可愛

但真人原來比上鏡瘦少少
好搞笑

(不過我唔敢叫你地啊~好似好唐突.....Wakakakkaa)


 

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez