2013年11月21日 星期四

Princess (1)

張貼者: Fiona loves Leanne 星期四, 11月 21, 2013
 
 
11月8 日
 
今日本來係Leanne 學校旅行
無記錯係去香港動植物公園..
 
我地都諗住參加既
佢學校係指定左某日開始可以去校務處報名
先到先得
 
估唔到真係好多人報...
星期六開始報名, 下個星期二打去問已經full 左
 
無得去學校旅行, Leanne 又唔洗返學
我地緊係同佢去玩啦
 
問佢想去邊
佢答迪士尼樂園!
 
所以就有今次既迪士尼之旅hehe
 
今次仲著左早排襯迪士尼有6折時買既minnie 裙
本來想買公主裙....
但又覺得麻麻....最後揀呢條minnie 裙因為覺得佢平時學校開生日會都可以著
無公主裙咁誇
又有D 公主feel
 
同埋呀囡呢期大愛minnie
即買
折左$270 左右
 
我仲早一日買埋個皇冠頭cool, 同一SET 5 隻既介指仔俾佢
keke
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
今日非常好天
 
我地先去牛奶農場食早餐
 
 
公主食燒賣haha
好好味既牛奶

超好味既餐蛋麵
咖啡都唔錯架~

公主仲有個小手袋...
(不過最後漏左係disneyland....)

食飽就出發la~~~

已經換晒聖誕裝飾呢~

呢日影左好多相
好多張都好鐘意
亦都有放落去每年印一本既相簿到~


之前有6折時買左隻minnie 公仔俾Leanne
但佢一般般鐘意,,,,,因為隻minnie 唔係著粉紅色裙係紅色hahaha
不過果時無咁多款揀, 所以我揀左果隻俾佢

佢好明顯鐘意呢隻多D...但唔會無折時買lu hehe

今日真係幾熱....可以買雪糕食


E.....公主今日抹嘴抺得咁斯文既?! wkakakak



太多相, 下篇待續.....

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez