2011年8月18日 星期四

new things in home sweet home

張貼者: Fiona loves Leanne 星期四, 8月 18, 2011

hehehehe 其實我真係好鐘意所有靚既野~~
因為無乜錢....好多時只限於欣賞........haha
好多野, 欣賞就夠, 未必要擁有既~~~

成日得閒就去franc franc 行下 d野都幾靚
但就貴lor........................終於............等到佢減價la~~~
好開心
行下睇下有咩買先~~~
cushion 套半價arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
好多都好靚!!!! 真係想買晒返屋企!!!!!!
結果左揀右揀.............行完又行, 睇完又睇........襯完又襯......諗完又諗............
揀左2個...............wahahhahahahaha
無計la, sofa都只係放2個cushion ja
2個夠架la.........hahaha




就係呢2個la~~~~好like~~~~半價後百2百3左右一個~ ok la
原價我就一定唔買la
2百幾蚊買個套........wor...........2個都5百la.......唔捨得~~~~

仲有仲有.....
我對杯可能有情意結...
好鐘意買杯.......................覺得好多都好靚!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

屋企已經有好多杯............不過都係買左2隻......................買時諗埋換左屋企用緊0個2隻.........hahahahah



 左邊老公右邊我既~~~靚~~~~
望到呢d靚野心情都好d
呢幾日對我老公都好左 wahahhahahahahahahahhaha!!!!!!!!!!!

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez