2010年12月29日 星期三

boxing day~

張貼者: Fiona loves Leanne 星期三, 12月 29, 2010

呢日因為老公要温書做功課加上佢唔舒服


我自己帶呀囡去參加朋友xmas party


不過................我竟然唔記得帶奶嘴呀!!!!


搞到呀囡成個下午都無得訓.....


一來陌生環境 二來無奶嘴.........................我就真係自己攞黎la~


 



 


(出發前...個日好凍~)


 


去到朋友屋企, 佢地整野食


我就睇住呀囡, 另一個frd睇住佢個仔


大家都好忙ar!!! 有小朋友的確忙d, 唔能夠好好同朋友吹下水


本來諗住呀囡玩到8點食完奶訓覺, 咁我可以抖下食下野吹下水


點知...................呀囡訓左唔夠幾個字...就喊la


我諗bb車真係太細架, 佢又著得多衫.....好迫下


加上無奶嘴...


我要抱佢氹佢


成廿零磅既佢....抱一陣我都頂唔順la...


個晚仲要氹左佢幾次


抱到我手都抽筋.........................腰都痛晒


老公又唔係到, 唔係都可以多個人幫下手ma


一個人湊b 真係辛苦同攰架!


所以, 真係好佩服以前d人...........唔知點様一個湊大幾個................


 


 

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez